Betingelser

Tidspunkt for udførelse af rengøring, samt afbestilling af rengøring. Flexservice udfører rengøring 24/7 hele ugen, dog undtaget på helligdage. Der kan dog aftales rengøring på helligdage mod ekstra betaling. Privat rengøring udføres mandag til fredag fra 8-16. Erhvervs rengøring kan udføres efter behov.
Flexservice kunder skal til enhver tid sørge for, at Flexservice altid er opdateret med nye e-mail adresser og telefonnumre. Alle ændringer skal sendes på e-mail til info@flexservice.dk.

Privat rengøring på helligdage: På helligdage er rengøringen automatisk annulleret, men ønsker man rengøring alligevel, skal man rette henvendelse for bestilling af rengøring i god tid, før helligdagen, for at sikre, at man kan få
rengøring, lige før helligdagen eller lige efter helligdagen.

Erhvervs rengøring på helligdage: På helligedage er rengøringen automatisk annulleret, men der gøres rent til første hverdag efter hellige dagene.

Ferie: Når der holdes ferie skal dette meddeles så hurtigt som muligt.

Sygdom: Hvis en rengøring skal annulleres på grund af sygdom skal dette meddeles senest kl.7.00 pr. telefon min. 1 dag før rengøringsdagen.

Nøgler & alarm: Flexservice opbevarer udleverede nøgler sikkert i låst nøgleskab og uden navn og adresse påført. Alarm koder opbevares sikkert med digitalt back up.

Flexservice medarbejdere: Flexservice medarbejdere har ALLE fremvist ren straffeattest ved ansættelsen.

Reklamationer og udbedring: Så frem der skulle opstå reklamationer på den udførte rengøring, skal denne meddeles omgående, for at vi kan sende et team ud for at udbedre reklamationen.

Er der anmærkninger til den udførte rengøring, skal man henvende sig senest dagen efter kl. 8.00, dagen efter rengøringen, således at den anførte reklamation kan udbedres.

Forberedelse af rengøringen: Jo bedre et hjem eller kontor er forberedt til rengøring, jo bedre bliver resultatet i sidste ende.

Da der ikke er indregnet tid til at “rydde op” forventer vi at hjemmet/kontoret, er nogenlunde klar til rengøring.

Rengøringsartikler & rengøringsmidler: Flexservice medbringer alle nødvendige rekvisitter, så som støvsuger, mopper, spande, klude og rengøringsmidler.

Rengøringen kan sagtens udføres med kundens rekvisitter og rengøringsmidler, så frem dette ønskes.

Opsigelse af aftalen: Du kan frit opsige aftalen når du ønsker det, dog minimum 2 dage før et besøg. Du er ikke kontraktmæssigt bundet af
aftalen.

Skader & forsikring: Der kan opstå en skade under udførelsen af rengøringen og Flexservice er naturligvis forsikret hvis uheldet måtte ske.

Opståede skader kan ikke fratrækkes på fakturaen, men afregnes når forsikringen har godkendt og udbetalt erstatningen.

Så frem der er effekter som der skal tages særlig hensyn til under rengøringen, så som “sarte tæpper”, møbler, lamper, figurer og billeder, skal dette oplyses ved indgåelse af rengøringsaftale til Flexservice eller des medarbejde.

Betaling: Når vi har leveret rengøring til dig vil du få tilsendt en faktura sidst på måneden, på mailHvor det er muligt at betale med MobilePay, konto overførelse, indbetalingskort eller betalingsservice efter dit ønske. Vores betalingsbetingelser er 8 dage efter modtagelse af faktura.

Parkering: Udgifter til parkering tillægges prisen på rengøring.

Prisregulering:
Flexservice forbeholder sig ret til, at regulere priserne én gang om året på baggrund af produktstigning, lønudvikling, valutaændring, inflation mv.
En prisregulering vil være gældende fra og med 1. februar, og vil blive varslet senest i december måned, året forinden.

Ved særlige ændringer i markeds situationen ser Flexservice sig ret til, at ændre prisen på et andet tidspunkt af året, dog med minimum 1 måneders varsel.